Telefony awaryjne
Awarie należy zgłaszać:
- w dni robocze w godzinach 7.00 – 15.00 w siedzibie Administracji osiedlowej przy ul. Mglistej 21 lub telefonicznie - tel. (32) 739 18 36 w. 26,27,28
- w dni robocze po godz. 15.00 – tel. 609 600 404
- w dni wolne od pracy tj. sobota, niedziela oraz święta - tel. 609 600 404
Pogotowie awaryjne pełnią pracownicy Spółdzielni w ramach tzw. dyżurów domowych.
Awarie domofonu – tel. (32) 725 64 63, kom. 796 387 223
Telewizja kablowa Vectra – tel. (58) 742 65 00, (58) 742 83 52
Budynkowa instalacja radiowo – telewizyjna i SAT „Eltech” – tel. (32) 771 47 77
Dane adresowe Spółdzielni
Spółdzielnia Mieszkaniowa przy Elektrowni „Rybnik”
ul. Podmiejska 48, 44-207 Rybnik
tel. 32 739 18 34
tel. 32 739 18 36
e-mail: kancelaria@smer.rybnik.pl
NIP 642-000–47–69; REGON 001075980; KRS 0000134264
Konto bankowe: ING Bank Śląski S.A. 93 1050 1399 1000 0090 3209 9187
Godziny pracy Spółdzielni i Administracji
poniedziałek – piątek - od godz. 7.00 do godz. 15.00
w soboty i niedziele - nieczynne
Zbywanie prawa do lokalu
Osoby, które zamierzają zbyć prawo do lokalu mieszkalnego proszone są o zgłaszanie tego faktu na 5 dni wcześniej, w celu przygotowania stosownego zaświadczenia. Zaświadczenie takie wydaje się w Sekretariacie Spółdzielni – tel.(32) 739 18 34 wew. 20.
Kontakt z Radą Nadzorczą
Z Radą Nadzorczą kontakt zapewniony jest poprzez przesłanie na adres Spółdzielni stosownego pisma bądź złożenie go w jej siedzibie jak również przesłanie go drogą elektroniczną.
Przyjmowanie osób przez członków Zarządu
Członkowie Zarządu przyjmują wszystkich zainteresowanych na bieżąco w godzinach pracy Spółdzielni. W przypadkach gdyby Członkowie Zarządu byli zajęci, przebywali poza siedzibą Spółdzielni, termin spotkania może zostać określony indywidualnie.
Kontakt z Inspektorem Danych Osobowych
Z Inspektorem Danych Osobowych można kontaktować się telefonicznie lub pocztą elektroniczną pod nr tel. (32) 739 18 34 wew. 20; e-mail: kancelaria@smer.rybnik.pl